6 známých Instagramerů, 3 dny ve Zlíně a okolí. Dosah? 850 000 lidí na sociálních sítích. Takové jsou výsledky INSTAuditu, který na podzim uspořádala destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko. Principem auditu bylo pozvat několik předních českých Instagramerů a influencerů do Zlína, aby z pohledu uživatele zhodnotili jeho turistický potenciál.
Instagrameři ve Zlíně a okolí strávili celý víkend. Společně šli na večeři, na kurz pečení kváskového chleba nebo na obuvnický workshop. Mohli si ale také vybrat z nabídky cílů nebo si udělat vlastní program. To proto, aby byly jejich zážitky autentické.
Příspěvky ze Zlína a okolí vidělo více než ¾ milionu uživatelů
“INSTAudit měl mezi uživateli sociálních sítí skvělý dosah, řada fanoušků auditorům psalo, že se do Zlína dlouho chystali a jejich příspěvky jim ukázaly, jak skvělé místo na návštěvu to je,” hodnotí audit Eva Manišová, vedoucí Oddělení cestovního ruchu a informací. “Jednoznačně bodovala zlínská architektura a nové gastronomické koncepty. Na nás teď je, společně s ostatními aktéry cestovního ruchu v celé oblasti, jak využijeme výsledky auditu pro lepší propagaci města a jeho okolí.”
Architektura, jídlo a autentické zážitky budou tématem letošní sezóny
Další zhodnocení výsledků INSTAuditu teď leží před destinační společností Zlínsko a Luhačovicko. “Společně s oddělením cestovního ruchu plánujeme setkání s dalšími aktéry ve Zlíně a okolí,” nastínila Jana Pastyříková. “Budeme se věnovat výstupům INSTAuditu, tématům zlínské architektury, gastronomie i nabídce pro děti. V letošním roce bude velký “boj” o českého turistu, rádi bychom obstáli v konkurenci populárních turistických destinací, a nabídli Čechům nová a neokoukaná místa na Zlínsku a Luhačovicku.”
Destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko chce v následující turistické sezóně upozornit na autentické zážitky, které si turisté mohou z destinace odvézt. Mezi hlavní témata bude patřit architektura, a to nejen baťovská, ale také lidová nebo secesní, na kterou můžete narazit v Luhačovicích, Valašských Kloboukách nebo Bílých Karpatech. Úlohou destinační společnosti tady bude především podpora stávajících produktů a jejich propagace směrem k potenciálním turistům.
Celá tisková zpráva je k dispozici zde: