Moderní doba nás posouvá do digitálního života i v oblasti cestovního ruchu. Podobně jako v obchodním světě, i zde věrnostní programy směřují k digitálním platforem. Jak článek níže ukazuje, aplikace nahrazují fyzické věrnostní karty. Tento trend by nás měl motivoval k úvahám o tom, jak efektivněji komunikovat se zákazníky v cestovním ruchu.
Důležitým ponaučením je vyváženost – využívání moderních technologií a zároveň ohled na různorodost zákaznického spektra. Digitální aplikace mohou zvýšit personalizaci služeb a komunikace. Ale pamatujme na ty, kdo nemají přístup k chytrým telefonům či se obávají sdílení osobních údajů.
Článek ukazuje, že preference lidí jsou stále různé. Uvědomme si ale také, že Češi jsou mistry v používání platebních karet – platíme s nimi nejvíce z celé Evropy. Poučme se z toho a hledejme způsoby, jak splnit očekávání všech typů zákazníků. Vzhledem k tomu, že budoucnost cestovního ruchu je v digitálním světě, je důležité sledovat trendy, učit se nové technologie a hledat způsoby, jak je začlenit do cestovního zážitku. 📱✈️ #CestovníRuch #DigitálníTransformace
Více se dočtete v článku na iDnes.cz.